Saturday 31 March 2012

yeah ! saye dah smpai kat jaybee.. tersangat rindu dengan suasana di jaybe.. :)

abes je tournament netball i- metro aku teros packing2 brg nak blk jb.. tak tunggu2 nyer lagi.. aku nekad, aku nak blk jugakk.. heee.. fuh ! mmg tersangat etih sbb bru je lepas abes game tros nak blk dah.. so, disbbkan aku cuti lame,, mmg berbakol baju lah kan aku bwk.. hehehe.. 4 beg aku kne angkut sorg... dan semua beg tu penuh dengan baju, dan semuanyer berat die mmg mcm batu.. hahah.. gigih aku bwk berat2, dah lah kne naik tren nak g tbs.. fuh,, mmg sakit2 badan aku angkat beg berat2.. mcm biase lah kan, klau dah katdlm bas mmg kne aku tido je lah.. dan seda2 je dah smpai kat jb.. 


smpai je kat larkin mcm biase lah, org tersayang yg jemput.. heeee.... baru nak pusing2 jb, tibe2 terserempak ngan wani n ekin.. ape lagi jd mcm org giler dah aku.. hehe.. si die plak bg lesen aku lepak ngan mmber2 aku.. ape lah,, mmg aku tak kan lepaskan peluang ni lahhh.. sbb da lame tak jumpe dieorg.. mmg mlm ni keluar, aku keluar ngan kawan2 aku, die plak kua ngan kawan2 die.. hehe..

tapi nasib baik lah aku terserempak ngan wani n ekin.. rupenyer si die ade plan nak kenal kan aku dengan kawan2 die.. hehehe.. MALUNYERRRR! hahaha.. bab2 mcm ni lah aku tak suke nak bersuai kenal bagai.. hahaha.. rasenyer klau takde wani n ekin mau keras kejong aku.. hahah.. bestnyer, dlm satu mase dpt jumpe si die ngan mmber2 aku sekali.. seronok ! 




ape pon awak, sorry tak lepak sekali dengan awakkk.. heee,, walaupon kite lepak same tempat tp lain2 table awak tak kesah.. mcm ni lah bru cool kann.. heheh.. 

No comments:

Post a Comment