Thursday 8 March 2012

kawan2..

kawan2 sangat bermakne dlm hidop aku selain dr family aku.. kawan jugak tmpat aku berkongsi perasaan suke dan duke.. mcm2 perangai manusia dlm dunia ni aku dah knl.. dan ianya sangat memeningkan kepale otak aku.. 


kate org berkawan bia seribu berkasih bia satu..ye, aku suke berkwan dengan ramai org... 
tak kire lelaki atau perempuan,
baik atau jahat,
pandai atau sebaliknyer,
cantik atau tak,
kaya atau pon tak..
dll


kawan yang baik adalah kwn sanggop berada dlm waktu senang atau pon susah.. ye,, tak dinafikan aku ade kawan2 yang mcm tu.. yang sentiase berada di sisi aku.. aku sayang korang..love u lah semua kawan2 aku.. hehehe


aku klau dah tak suke berkawan dengan seseorg aku akan jd emo bile berhadapan dengan die.. automatik darah aku akan naik, dan mule lah aku akan nak marah je.. so, sape yang kne macam tu faham2 lah ye, yang awk tu mst ade buat salah dengan saye.. tp aku jenis yang akan lupekan semua kesalahan seseorg tu terhadap aku.. walau mcm mane sakit hati pon die buat kat aku, aku akan maafkan dan lupekan ape je yg die buat kat aku, asal kan die menyebut perkataan MAAF.. senang citer perkataan maaf tu adalah sesuatu yang boleh mencairkan hati aku.. 


aku tak nak kehilangan semua kawan2 aku.. kawan2 di JB adalah kawan2 yang terrrrrrrrrbaik pernah aku ade.. korang tak akan lenyap dlm hidop aku.. dan kawan2 die kolej adalah kawan2 yang terbaik.. senang cite semua lah kawan2 aku terrrrrrrbaik.. hehehe.. 


semua kawan2 aku, aku nak korang tau yang aku sayang kat korang... :))
BFF <3

No comments:

Post a Comment