Monday 5 March 2012

FINAL !!

tak lame lagi final dah nak menjelma.. mule lah mate aku pon akan jadi macam panda... hahaha.. sem ni kne study btol2.. mst kne dpt result dekan walaupon ape2 pon jadi.. nnti boleh pegi majlis anugerah dekan.. mcm ari tu. bestnyerrr!!! 


aku nak dekan,
1. sbb aku nak buktikan kat org yang aku boleh berjaya.
2. sbb dah betting dgn seseorg..
3. sbb nak naik kan pointer aku.
4. sbb aku nak dekannnn. hahaha


hehehe... mulai hari ni aku akan start blaja untuk final.. blaja dengan ina, zana, nani.. wana??? wana blk jb jumpe org yang tersayang.. "cepat sikit blk wana, awak tu dah nak final.. kne blaja.. blaja sama2 ye.. nanti boleh dpt dekan sama" :) 
ina, za, nani, wana, aj dan lain2.. kami berjanji untuk belajar sama2 dan dpt keputusan dekan sama2.. soalan uitm bukan senang, boleh pecah kepala menjawabnyer.. ape2 pon kami akan berusaha untuk berjaya..
yang lain2 jom lah join kiteorg blaja, nanti boleh berjaya sama2...


kawan2: doakan kebahgiaan dan kejayaan aku ye.. untuk sesiapa yang aku pernah buat salah, aku mintak maaf ye.. untuk sape2 yang pernah buat sala kat aku, aku dah maafkan korang da... :)


untuk org tercinta: tunggu ye lepas saye final saye blk, time tu nak kua smpai terbalik pon boleh.. hehehe... jgn lupe ape yang dah dijanjikan tau.. jgn lupe nak ajar saye.. :)

No comments:

Post a Comment