Wednesday 21 March 2012

TENSION+STRESS

ni sume sebab paper MAF280 semalam.. soalan yang ntah ape2 je lah yang keluarkannn.. tak pernah2 soalan yang macam gitu keluar, tibe2 keluar... semua past year yang aku buat, sumenyer soalan yang lebih kuang same je.. tapi sekali ddok time final soalan macam ape je keluar.. adoooiii ! rase mcm nak koyakkan je kertas tu semalam.. mmg semua batch aku yang amik MAF280 frust giler... dan semestinyer aku adalah salah seorg yang mmg sgt frust.. aku target untuk paper ni dapat A, tp ntah kemane je lah kan A tu agaknyer... lagi satu boleh plak paper untuk final tu soalan nyer sala.. tak pasal2 semua jawapan aku jadi negative.. apakah itu??? tak phm btol lah aku.. org yang buat soalan tu pon tak check btol2 agaknyer.. pastu menyusahkan semuaorg plak tu.. addoooiii, 


ape2 pon aku hanye mmpu tawakal dan berdoa supaye semuanyer okay.. AMIN

INA, ZANA, WANA, NANI, AJ, NISHA, NURUL, penat kite bersengkang mata study untuk paper ni.. ape2 pon jgn tension2 lagi k... yang penting kite dah berusaha.. insyaalah sumenyer akan okay.. (harap-harap lah)
yang penting sekarang ni kite focus untuk next paper FAR250.. mintak2 lah tak keluar soalan yang pelik2, yang boleh mmbuatkan kite semua stress.. AMIN


No comments:

Post a Comment