Friday 30 March 2012

award for me.. tq!

tibe2 aku bgn je dr tido ade call dari miss bibie.. die kate aku dijemput hadir untuk majlis yang akan diadakan kat kolej.. aku dengan mamainyer pon tros perkate iye.. aku pon tanyer lah knpe aku dijemput hadir, die kate aku ade terime anugerah.. anugerah??? time tu aku jd blur, aku terpikir bile mase plak lah aku ade masok competition ape2 smpai aku menang anugerah ni sume.. haha.. so, aku assume tu sume main2 kot.. so, aku tak pegi lah majlis tu..


hah! rupe2nyer, mmg btol pon aku dpt anugerah.. dan ramai yang jumpe ngan aku ckp knpe tak pegi majlis... aku plak jd blur kejap.. tak sangke lah ape yg miss bibie tu ckp btol.. dieorg ckp aku dpt anugerah penghijraan.. alhamdulillah.. tak sangke lah plak ade anugerah mcm ni..


tak sangke lah plak ade org yg nilai ni sume.. act, aku berhijrah pon bukan sbb aku nak dpt award atau dpt pujian.. aku berhijrah dengan keikhlasan hati aku sendri.. bkn sebab ade org pkse aku ke, or sebab lain2.. penghijrahan aku bukanlah dr segi penampilan je.. aku bukan nyer nak tunjuk2 kat org yg aku ni dah berubah or ape2.. yang penting, aku lebih gembira dengan dri aku sekadar, rupenyer lebih sopan dipandang org bile menutup aurat ni.. insyaallah ini semua akan kekal hingga akhir hayat aku.. 

thank you for all the support guys !





No comments:

Post a Comment