Friday 3 August 2012

rest time...

alhamdulillah.. semua test dah selesai.. bru lah boleh tarik nafas dengan lega kejap... tp yg penting esok(sabtu) ade klas ganti.. aduhhh,, mlsnyer nak lah g klas.. kang klau tak g kang, rase mcm rugi lah plak... hmm... knpe mst nak kne buat klas ganti bagai.. penat tau... esok pas klas mmg aku nak kua jalan2... tension yg teramat da ni.. asek nak blaja pon tak boleh jugak kan.. hahaha.. so, esok time to release tension, nak g tgk air panjut kat klcc... mst best... hehehehe


basically, sume test ni aku boleh jawap.. tp mst lah ade yg sala jugak kan.. tu perkara biase yg aku buat time exam.. hehehe... cepat lah abe study,, nak penat nak study... sakit otak aku.. hahaha.. klau abes dip, tros kawan boleh tak???? tak nak keje.. nak jd suri rumah sepenuh mase jeerrrr.. hahaha.. boleh takkkkk?????? 


mmg elak kne jerit lah aku.... hahaha... takpe2.. sabar fatin.. tinggal lg bape sem ni.. rilex sudahhh.. hahahaha... nmpak kan yg sekarang ni aku tengah tensionnnnn.. lalalalalalalalalala


yg penting, rindu giler nak balik jb... kat sini pon, aku sahur mcm tak sahur... sahur pon just bgn minum air.. tu je yg aku mmpu sbb aku sentiase ngantok.. mane tak ngantoknyer kannn klau dah tido pon pkol bape pg.. hehehe.. buke pon asek buke kat tempat yg same je.. naik bosan akuuuuuu.. nak mak or abah yg mak.. confirm ku mkn byk2. ahahaha.. kat sini aku tak mkn byk pon.. sbb takde selera sgt... :'(


nak balik jbbbbbb.. tolong la... !!!!!

No comments:

Post a Comment