Monday 13 August 2012

hari berbuka puase dengan geng sexay ladies.. ina, wana, zana, nurul, aj, nisha n nany.. sangat best.. buka kat subway, gelak sakan mcm org giler... tak hirau kan org lain pon.. even gelak mcm nak pecah cermin subway tu, still wat dang je dan tetap teros gelak.. terime kasih korang sbb dah gembirakan aku ari ni.. suke sgt.. 

mungkin ni ramadhan yg terkahir untuk kite sume.. tahun depan kite dah tak study same2 lagi.. mst rindu korang sangat... mungkin td tu last kite berbuka ramai2.. ya Allah, rase mcm nak study kat sini je tros.. sbb nnti tahun depan dah tak dpt nak buke same2 lagi... nak nanges lah pulak aku bile pk...

"insyaAllah berbuka puasa tadi adalah yang terakhir utk kita semua sebagai pelajar DIPLOMA IN ACCOUNTING, sangat sangat sedih kan puasa tahun ni akan jadi terakhir utk kite ber8? tapi ada gembira juga insyaAllah kite akan keluar jugak dari situ as the best UiTM student next year. Ameen ya Rabb." bu ina...

sedey sgt bile bace ina update status mcm ni.. amin ina,, semoga kite sume keluar nnti as the best student uitm yg kptm dah lahirkan... aku berharap sangat nnti klau nak amik degree kite amik kat tmpat yg same, dan course yg same... sbb aku mls nak kenal ngan org yg bru.. nnti aku jd kekok... tak sukeeeeee... 

yang penting sekarang ni,, aku sayang korang.. walaupon ade antare kite kadang2 wt hal kite tetap baik jugakkk.. sbb kite dah knl antare satu sama lain.. masing2 da faham perangai masing2.. so,, kadang2 ade yg kne mengalah untuk tak nak kerohkan lagi keadaan... ape2 pon, aku sentiase berdoa agar korang sume berjaya di dunia dan di akhirat... love u all !!!!!!

No comments:

Post a Comment