Monday 6 August 2012

minggu ni perasaan aku tak stabil.. keja au asedk2 nak mara jeeeee.. hmm,,, aku pon sekarang ni mmg tgh takde mood.. mls nak blaja.. rase mcm nak blk jb je.. da rindu ngan mak n abah.. 1 family aku aku rinduuuuuuu... cepat la sikit, aku da tak sabar nak blk beraye ngan ideorg sume... perasaan rindu semakin mmbuak da ni.. bile perasaan aku tak stabil mula lah kan aku nak beremosi.. ketawe sudah, nanges pon sudah... klau ikot kan hati mmg sekarang jugak aku nak blk jb.. hmm,, bosan lah pulak ddok kat kl ni.. bosan dgn environment nyerrr.. klau boleh aku nak pegi teman yg tenang.. 


aku tak tau knpe ngan aku sekarang.. aku sendri tak phm dengan diri aku.. kadang2 okay, kadang2 tak.. hmmmm. klau diizinkan kan ALLAH aku nak beraye sakan ngan family aku tahun ni.. sbb mereka sume sentiase buat aku happy.. tp kadang2 tu ade lah sakit hati jugak kannnn.. hahaha.. rindu yang tak terkateeee... 


MAK!!!! ADIK RINDU MAK SANGAT2. nak peluk mak sbb adik rase adik mcm nak nanges je kat bahu mak... tp tak tau knpe.. semua perasaan adik dah bercampur adok... klau lah mak ade ngan adik,, mst adik tak kan nanges.. 

No comments:

Post a Comment