Tuesday 17 July 2012

this week mmg sangat2 memenatkan aku.. dengan homework, quiz, pre-test, test, paperwork lg.. adooiii.. boleh pecah otak den. mcm2 bnde kne pk.. bnde yg tak sepatotnyer aku kne pk pon, aku pk jugak..


lect pon klau nak bg homework mst nak bg byk2. ingat kiteorg ni ape.. kang klaw tak siap, kne bebel la ape la.. so, jawapan nyer, kiteorg ni pon kne la bg2 kan keje. kau buat sikit, aku buat sikit.. hmmmmm.. test lg.. adoooiii.. sekarang ni da minggu yg ke-5, so semua test menanti.. insyaallah aku buat dengan sebaiknyer..


paperwork... hah ! ni yang buat aku mara.. aku tau la yg aku ni jadi setiausaha, tp agak2 lah klau semua bnde aku yg kne buat. ade penolong pon mcm takde.. tak phm aku. masing2 nak wt keje senang je.. ckp je pndai, buat tak nak pon.. nak ade jawatan, tp tak nak kalah, nak jawatan yg tinggi2, tp tak buat keje langsung.. apakah itu???? manusia mcm tu la..nak name je lebih, biase la nak populariti la tu kannnn.. klau hidop tak menyusahkan org lain tak boleh agaknyer kannnn.. nak kne siap kan this week. nak tunjuk depan penasihat la.. nasib baik lah ade kawan yg boleh nak tolong aku.. klau nak harapkan penolong aku,, mmg tak siap lah keje aku.. klau nak mengharapkan aku je yg kne buat, mmg boleh pecah kepale otak aku.. kadang2 tension jugak klau asek aku je yg kne buat.. aku je yg penat nak memerah otak. tp org lain yg dapat name.. aku bukan balaci kau nak arahkan aku buat mcm2.. klau sume nak ikot tekak kau je mmg melampau lah.. sikit pndangan org pon kau tak boleh nak terima. besar mane kau??? hidop klau nak ikot telunjuk kau je,, dr A smpai Z lain kali kau buat je k.. mmg ni last la aku nak terlibat dlm bnde ni.. next sem aku da tak nak amik tahu lain.. next sem aku da final sem.. so sape yg kacau aku, mmg takde maknenyer la aku nak layan.. asek kau je yg nak selfish kan... aku pon nak jugakkkk... 


aku jenis yang panas baran, tp selagi aku boleh sabar aku akan sabar.. tp klau tahap kesabaran aku da hilang mmg aku hembos je.. tak kire la kau sape.. aku ade hak untuk bersuare. dan ari ni aku bersuare.. mungkin mmber2 team yg lain takot nak bersuare.. so aku wakilkan dieorg sume.. takpe.. klau nak gado sekali pon aku tak kesah. sbb aku rase kali ni kau da lebih.. dan aku bersedia letak jawatan.. dan kau boleh lantik org lain ganti aku, buat bnde2 yg memeningkan kepale otak ni.. :)

No comments:

Post a Comment