Saturday 7 July 2012

SUMPAH AKU TAK SUKE !!!!

lecture tax akan bertukar dengan lecture yg lain.. sbb madam tu nak bersalin tak lame lg.. dala aku tak suke ngan madam tu... errr ! walaupon madam tu tak de wt pasal dgn aku, aku tetap tak suke ngan die... ni semua sbb KAU punyer pasal la. disbbkan aku tak suke ngan kau, dan muke lecture tu plak ade lebih kurang mcm kau, dgn lecture2 jugak aku tak suke... mmg kau ni btol2 buat bala lah kat hidop aku.. sepanjang kelas mdam tu aku akan tunduk je tgk buku, just dgr je ape yg die ckp.. klau aku tgk die pon, aku akan tgk dengan pandangan yang sgt tajam. mmg sumpah aku tak boleh nak tgk lecture tu.. aku rase mcm nak pegi je kat die, tumbuk muke die.. ishhhh!!!! knpe lah mst ini sume jadi.. mmg btol2 menguji tahap kesabaran aku.. kau ni da la susahkan hidup aku, pastu skg ni disbbkan aku benci dgn kau, org yg tak bersala pon aku jd tak suke.. tp klau kau la kat depan mate aku, mmg kne la kau.. dugaan btol la ni sume.. 

ape yg aku boleh buat cume saba, dan tenangkan hati bile masok klas madam tu.. seriously, mmg aku kne kosongkan fikiran aku semua masok klas madam tu.. klau tak mmg perasaan mara aku membuak... errr !!!!! tak suke, tak suke, tak suke!!!!!! 

klau sekali aku da tak suke kat org tu, smpai bile2 pon aku tetap tak suke.. jgn mimpi la aku nak tgk muke kau smbil senyum.. pndangan kau pon aku tak nak.. sbb boleh buat mata aku sakit jeeeeee.... 


BENCIIIIII !!!!!!!

No comments:

Post a Comment