Thursday 12 July 2012

tawaran !

ohhh my god !!!! knpe mst diberikan tawaran tu kat dieeee.... klau die terima, comfirm2 la ntah bile die balik sini lagi.. dah la tak smpai setahun kat sini.. dah kne pegi lagi.. kesian die nnti kat sane sorg2.. errrr !!! dan aku pulak mcm mane nnti????    :(

hari ni nak blk, nak bincang ngan die pasal bnde ni.. hopefully kiteorg boleh bincang n buat keputusan yang betol dan baik untuk kedua belah pihak.. tp aku rase die akan pegi dan terima tawaran tu.. tak pe, klau die pegi pon aku akan tunggu die kat sini.. lg pon aku nak study, klau die keje dlm 3 or 4 tahun kat sane pon takpe. sbb aku nak focus kat study aku dulu. bia die utamakan kerjaya die dulu..

yang penting die siap boleh pesan kat aku, jumpe kat sane.. dan study rajin2 pasti aku boleh g sane jugak.. hmmm.. takpe aku akan cume untuk study rajin2 dan dpt CGPA dekan untuk study kat abroad. sbb kolej aku under MARA. so, sape yg dpt CGPA dekan, MARA akan tawarkan untuk study kat abroad n yang penting dpt biasiswa MARA.. insyaallah kite akan jumpe kat sane ye awak.. itu pon bergantung pada rezeki.. so, mulai sekarang aku kne tanamkan matlamat aku.. klau nak CGPA dekan kne study rajin2.. sbb aku tinggal lg 2 sem je.. insyaallah, klau di izinkan ALLAH kite dpt jumpe kat sane yeeeee...

klau die pegi, ape yg aku harapkan die jage diri baik2 kat negara org. takpe, lg pon ni bukannyer first time die g sane.. so, mst die boleh jage diri sendri.. kannn.. hehe.. lg pon time aku knl die pon., die time tu kat sane.. hahaha.. die pon kne jage kesihatan jugak.. dan yang penting jgn nak menggatai nak cri org lain.. mmg ade kang automatik aku dtg sane semate mate sbb nak tumbok muke die. hahaha
ape2 pon kiteorg kne buat keputusan yang betol.. mcm2 aspek kne pikirkan jugak.. 


tak saba nak balik.. mst sume dah siap kan kat jb tuuuuuu.. tinggal lg sikit je yg nak buat ape2 yg patot nnti bile balik.. comfirm2 lah hantaran untuk belah laki n perempuan dah siap.. hehehe.. cume kek je kne beli hari sabtu mlm.. yeah!!!! tak sabar nyerrrrrrr....... :)


No comments:

Post a Comment