Tuesday 10 July 2012

soryyy, saye bukan seorg perampas.

wahai, wanita yg budiman.. aku dengan bf kau tu cume kawan sahaja. tak lebih pon. walaupon aku pernah bercinta dengan die dulu, tak bermakne aku still ade perasaan dengan die.. lg pon hubungan kiteorg dah lame dah tak de ape2.. dan kiteorg pon dah lame dah berkawan mcm biase je.. no heart feeling. okay. aku tau die dah ade gf, tak kan lah aku nak kacau daun plak.. aku ni perempuan, so aku tau hati seorg perempuan mcm mane. lagi pon aku bukan jenis yang suke nak merampak hak atau kebahagiaan org lain. dan aku phm yang kau sgt risau klau bf kau diambil org.. kan kannn... biase lah tu, gf mane yg tak risau kan kalau bf die rapat ngan pompuan lain. ape2 pon dont worry, aku ngan die hanyer sekadar kawan biase sahaja.





sekeras or sekasar aku pon, aku ade hati dan perasaan. cume aku bukan seorg yg jenis lembut seperti dulu lagi. semua pengalaman yang aku tempuh dah banyak mengajar aku. so, tak perlu nak salah kan aku klau ape yg aku bukan tu tak betol. sbb aku takot bnde yg aku pernah lalui akan terjadi lg. tak semestinyer aku tak menenjukkan perasaan yang aku tak sayang or cinta seseorg tu, bermakne aku tak sayangkan die.. ape yg aku percaya jodoh aku ditangan Allah. semuanyer sudah tertulis dalam kehidupan aku. aku berserah sekiranyer sudah tertulis aku bersama dengan pilihan Allah. bile jodoh itu dah smpai, tak lah aku nak tolakkkan kan.. 

aku tak percayakan cinta. ape yg aku percaya adalah jodoh yang akan menemukan aku dengan seorg yang telah dipilih oleh Allah untuk aku. cinta boleh datang selepas perkahwinan. tak de lah maksud aku, aku nak bersama ngan org yg aku tak kenal, then kawin sooo pas kawin bru bercinta... ohhh !!! nooooo... 


:)

No comments:

Post a Comment