Friday 27 July 2012

bulan puase....

da lebih kurang seminggu da berpuase.. tp dpt buka dan sahur dengan family hanye sekali je.. hmm,, rindunyerrrr dengan dieorg sume.. klau sahur memang meriah rumah aku. sbb ramai org.. semua adik-beradik aku akan ade.. tp klau buka tak semuanyer yg akan ade. sbb ade yang sibok bekerja.. nak balikkkkkk !!!!!!
 nasib baik ari tu balik aku dpt bg2 kan mase aku.. hehehe.. 1st day puase aku mesti lah kne buka ngan family aku kannn.. hehehe.. mmg biase la tradisi family aku, yang kiteorg akan berbuka kat rumah atok.. sangat best sbb kecoh dibuatnyer.. hehehe.. ari ke-2 plak aku buka dengan si die.. nasib baik sempat berbuka dengan die.. walaupon kiteorg dpt jumpe kejap je, tp tu la yg best.. sbb klau jumpe selalu nnti bosan.. dan tabiat dieorg dah la tak tau hala tuju klau nak kua. tak abes2 pegi tempat yg same je.. kannnn.. hahahaha..

sekarang ni aku sibok dengan common test uitm.. haiyoooo. uitm klau buat soalan mmg akan bg kepale student berputar.. dan akan kua kan soalan yang aku rase mcm tak pernah belajar pon.. so, aku kne bersedia.... MAF 320, FAR300, TAX 320 please be nice to me okay.. hehehe :)  mintak2 lah aku boleh jawab.. sbb test 1 ni 15% marks untuk carry marks. klau carry marks tinggi senang la mmg nak score time final... 

knpe lah aku amik course uitm.. klau aku amik acc kat poly mst tak kan jd mcm ni.. sedeyyyy !!!! :(  tp nasib baik jugak aku tak msok poly, sbb klau aku msok poly, aku akan msok kat poly merlimau... nmpak sgt Allah da tunjuk kan jalan untuk aku... aku bersyukur.. tak menyesal pon. :) 
kawan aku, every sem kot die dekan kat poly tu... so, die buat kan aku rase mcm nak lempang2 je muke die.. hahaha.. aku pon ade la jugak tanyer die pasal ape yg die blaja, agak senang lah berbanding dr uitm. takpe fatin... sabar.. yang penting aku kne ingat yg aku amik course uitm, so aku tak boleh nak bndingkan course uitm ngan poly.. sbb totally different kot... aku takde la pndang rendah kat budak2 poly cume kadang2 lg senang nak score kat poly.. kawan klas aku yg every sem dekan pon mcm nak mati aku tengok die blaja. klau aku jd mcm die mmg boleh mati aku.. 

kat mane2 pon blaja tak penting sgt, yg penting dpt menimba ilmu... tu je.. sbb smpai ke liang lahat pon kite akan menuntut ilmu jugak.. kannnn... 

nampaknyer die tak jd pegi france... yeahhhh !!!!!! klau die pegi mmg kiteorg akan jarang giler la contact.. yela, pkol 10 am kat m'sia, kat france ntah pkol bape je... hahaha.. akhirnyer die da buat keputusan. so ape2 pon keputusan die aku akan terime... even die pegi or tak.. 




No comments:

Post a Comment