Wednesday 26 September 2012

alhamdulillah!!!

seronoknyer bile aku terpilih jadi wakil pemain netball kptm seluruh m'sia untuk sukipt.. best nyerrrr... rase mcm nak nangis je bile name aku kne panggil.. jadi bangge sekejap.. hehehe.. selection dah la buat kat kptm kuantan.. bukan main lame lagi nak ke sane.. ddok kat dlm bas berjam-jam.. naik sakit punggung aku.. takpe, segala pengorbanan aku terbayar akhirnyer..

kptm nak 12 pemain netball untuk wakil ke sukipt.. syang join untuk selection ni ade 3 tem dari kuantan, bangi dan kl. ada la lebih kurang dlm 30 org pemain.. selection ni based on individual.. klau based on group mmg kptm kl lah yg akan dpt.. hehehe..

dpt pon mmg lah dpt jugak,, tp kne korban kan mase time cuti sem nanti.. tak dpt lah nak ddok kat jb lame2.. mase aku byk habis kat kl jeeeee.. hmmm.. tak bestnyerrrr.. segale plan yg aku nak buat sume aku kne tundaaaaaa... tension akuu.. ni semua sbb nak commit untuk sukipt ni..

semalam time selection tu, aku bersyukur sbb walaupon aku jatuh, aku still okay.. sbb boleh dikatekan terok lah jugak aku jatuh tuuuu.. klau aku salah lending sikit je, mmg terok lah kaki akuuuu.. dala nak exam ni, jgn lah jd ape2 kat diri akuuu.. mintak dijauhkan lah bnde2 tu sumeee. amin..

sekarang ni pk final dulu, bru pk untuk sukipt.. yeahhhh!!!! go fatinn.. :)))




2 comments:

  1. congratulation!!! your team did a very good 2 days ago!
    p/s: hye fatin! my name is farhana from taylor's uni. can called me kakana. btw im taylor's uni netballer (play as C, WD or GA);-)

    ReplyDelete
  2. eh2. typo pulak. *did a very good job 2 days ago!* ahaks

    ReplyDelete