Wednesday 12 September 2012

tak nk kawan ngan aku??? heran?!!

aku bukan senang nak mara tak tentu pasal, klau aku dah betol mara tu makne nyer kau mmg dah betol2 sala.. selagi mane aku boleh sabar, aku akan sabar.. klau diri sendri nak dihormat dengan org lain, kite sendri yg kne hormat org dulu...semua org dlm dunia ni tak perfect. jgn ingat diri sendri je betul.. kadang2 kite kene jugak fikir tentang perasaan org lain dan org yg kat sekeliling kite.. aku seorg yg tak suke nak musuh or nak bermasam muke dengan sape2.. tp sekali org dah buat taik kat aku mmg aku akan ingat smpai bile2.. klau boleh setiap kawan yg aku pernah kenal dlm dunia ni, aku tak hilang sorg ponnn.. sbb aku ni jenis yg suke berkawan.. bg aku kawan2 best.. boleh buat aku happy even aku tengah sedih sekali pon..

aku knpe perlu ckp yg kawan ni anjing, sial n go to hell... perlu ke n patot ke ckp mcm tu???? seorg kawan yg baik tak keluar pon dr mulot die ngan perkarataan yg macam ni.. ape je kan yg ade dlm fikiran kamu ituuu... aku bukan nak cri masalah ngan org.. aku tak suke tgk or lihat kawan2 aku yg lain sengsare disbbkan  perangai kau.. aku bukan nyer malaikat yg aku sentiase fikir aku sentiase betol.. sume org pernah buat salah, semua org pernah sakitkan hati masing2.. so, tak perlu nak ckp kawan2 dengan perkataan yg mcm tu.. tak elok..

selame ni aku diam je ape yg kau buat kat aku.. aku diam sbb aku tak nak bergado.. sbb aku mls nak gado2 ni.. mcm budak2.. selagi aku boleh control mara aku, aku akan control.. tp jgn smpai buat aku smpai rase mcm nak melenting.. aku tak suke nak condem org.. sbb aku tau bertape susah nyer berada dlm keadaan yg mcm tu.. kawan ni sume nyer same je level.. buang lah sifat ego n berlagak tuu.. rasenyer tak perlu wujudnyer perasaan mcm tu sbb aku rase kite sume dah cm family.. masing2 ade masalah kongsi ramai2.. ye, aku mmg akan bertahankan kawan aku selagi mane yg aku mampu dan tedaya.. aku akan mempertahankan sesiapa je yg bg aku btol.. 

first thing, tolong lah fikir tentang perasaan org lain, jgn lah asek nak fikir pasal diri sendri je.. kite2 sume ni bukannyer budak2 sekolah rendah lg yg nak bergado2 ni.. please lah be matured guys. aku tak suke lah nak gado2 ni... 

terime kasih jugak lah tentang ape yg dah keluar dr mulot kau sendri yg kau dah tak nak berkawan dengan aku lg.. tak sangka lah pulak smpai macam tu sekali tahan keegoaan kau tu kannn... hahaha.. tak sangke rupenyer org yg aku kenal ni yg lebih tue dr aku berperangai mcm ni.. tak phm... aku sini pon tak kesah kau nak kawan dengan aku ke tak sbb aku tak hadap pon dengan sume tu.. sape nak kawan dengan aku, kawan lah.. sape yg tak nak tu masalah kau.. aku akan layan org dengan baik, klau org tu sendri pon boleh layan aku dengan baik.. takde maknyer aku nak layan kau mcm tuan puteri klau kau dah mcm **** dengan aku.. 
faham!!!!!! tolong cermin diri sendri seblom nak ckp org... klau ckp tak serupa bikin pon tak gune jugakkk..

aku sayang sume kawan2 aku.. tp bile kawan aku sendri buat perangai mcm ni, aku tersangat sedih.. totally, mmg aku da tak respect kau lg tak kesah lah klau kau tu tua dr aku... tak semestinyer org yg berumor ni fikiran die matured.. so,, sape2 yg dah tua tu tolong lah nak jd mcm ni...


hahahahhaha.. moment yg aku tak kan luper kan sbb sgt2 kelakarperistiwe yg mcm ni.....




No comments:

Post a Comment