Friday 12 October 2012

ulang tahun ke 20

alhamdulillah. 20 tahun da aku. aku  sentiase mengharapkan yg terbaik untuk hari yg akan dtg. selame 20thn ni mcm2 aku pernah lalui. insyaallah, selepas aku akan sentiase berhati hati dlm ape jua perkara. umur da jejak angka 2, terasa diri mcm da tua plak. ish. 

thanx to all my friends (wana, ina, nany, nurul, aj, nisha) for suprise me. walaupon aku da boleh bau2 sikit ape yg korang nak buat. pndai sume2 kawan2 aku ni berlakon. hahaha. ape2 pon aku appreciate sgt. thanx for the cake, gelang dan hand book mickey tuu. suke sgt2. pasni mmg bising la aku sbb gelang ni sentiase ade dgn aku. bising sbb ade loceng. haha.aku syg korang sgt. tak lupe jugak pd kawan2 yg kat jb. walaupon time befday aku, aku takde kat jb. dieorg tetap kirim kan teddy untuk aku. comel sgt teddy tuu. nmpak makin bertambah la koleksi teddy aku. dr yg besar smpai la kecik, sume ade. haha. 


ape yg paling penting aku tak sba nak balik jb. rindu sgt2 ngan family aku. da lame tak jumpe dieorg sume. rindu nak betekak n bising2 ngan dieorg. rindu mak n abah. mak2, anak mak sorg ni da mengidam sgt2 nak mkn masakan mak.. nnti balik nak mkn puas2. kat sikit kne ikat perot sikit. maklumla student kannn. hmm. rindu kat mak n abah smpai kat hp pon wt walpaper mak n abah. ish. tak terkate la rindu die mcm mane. hehe.

sekarang ni tgh final exam. alhamdulillah, 4 paper da lepas, tinggal 2 paper lg. semoga dipermudahkan segalanyer.amin. pas abes exam tros focus untuk sukipt. da tak saba da nak pegang boleh, lari2. bersukan bnde yg paling best, boleh ilang kan stress. cume aku berharap kulit aku tak kan jd rentung la. haha. 

No comments:

Post a Comment