Friday 16 September 2011

tension menjelang finalll..

final da nak menjelang... study pon xtaw lah masok ke x.. dr dulu smpai sekarang bnde yg same je akan terjadi bila aku nak study.. dan yg pasti ianya berulang.. da puas aku elakkan tp tetap sama jugak.. aku pon da xtaw da nak wt mcm mane lagi da.. kenape lah bnde ni mst jadi dekat aku.. asal aku bukak buku je, mst aku teringat kat ko.. tension aku !!! aku pon x faham knpe ngan aku ni.. aku nak study dengan tenang, tp xbolehhh... ERRRRR!!!

tibe2 da nak final ni lah ade je masalah baru yg muncul.. masalah org lain yang aku kne fikir kan jugak.. serabot otak aku lah.. mane nak pk final, mane nak pk pasal korang lagi.. adoooiii... korang klaw x ssh kan hidup aku x boleh agaknyer kan.. hah! yg laki ni plak tak cukup dengan satu pompuan.. aku pon x faham. sejak aku kenal ko, dari dulu campai sekarag sikit pon ko x pernah berubah.. still same je... ape yg ko nak dalam hidup ko pon aku xtaw... yang ko taw cume nak main kan perasaan pompuan2 yang sayang kat ko.. errrr... orang dah sayang ko tu appreciate lah sikit.. ni x ikot suke hati ko je kan nak buat ape.. ntah lah! sketi korang lah nak jadi ape.. yang penting aku malas nak jadi orang tengah antara korang.. da penat da! 

p/s: lelaki-lelaki di dunia ni, tolong lah appreciate orang sikit.. jgn lah keje korang asek nak mainkan perasaan perempuan je.. bnde ni lah yg menjadikan aku takot nak bercinta lagi... da serikkkkk!

No comments:

Post a Comment