Tuesday 13 September 2011

final around the corner...

sumpah cuak sgt2 bile da nak exam ni.. lagi2 klaw aku x ready for exam. errrr. hopefully semua nyer okay.. sekarang da xde mase nak main2 lagi da.. asek kne ddok dpn buku je sekarang ni.. insyaallah, aku akan buat yg terbaik tok final sem ni.. ape yg aku belajar selama ni, aku xkan sia2 kan.. 


carry mark ade yang okay dan ade yang x okay.. naik tension aku fikir pasal carry marks aku.. derrr... rse mcm nak guling-guling je tengok carry marks aku.. mintak2 lah pointer aku okay untuk sem ni..  (berharap sgt2) 


pade sape2 yang aku pernah wt salah, aku mintak maaf sgt2.. mintak maaf dr hujung rambut hingga ke hujung kaki.. maybe aku tersilap kate or ade perbuatan aku yang menyinggung hati sesiapa.. (mintak maaf sgt2)..aku harap korang semua doakan kejayaan aku di dunia & diakhirat..

f

No comments:

Post a Comment