Friday 30 September 2011

hang out with my sayangs..

lepas abes paper MAF 220 je semua org kusut sbb paper tu sgt susah... dalah aku sanggup xtido sbb nak study maf sampai bengkak2 mate aku... wow, great! then time exam boleh plak otak aku blank tibe2.. dengan liquid paper aku xbawak, dengan aku buat soalan yang asek sala je.. naik tension je aku... harap2 examiner paper aku tu xpening mark paper aku... mmg first time lah aku rse mcm nak hentak je meja time tu... sumpah aku stress gile jawab exam ni...
ape2 pon yg lepas tu dalah.. insyaallah sumenyer akan okay.. harap2 mcm tu lah... penat punyer penat smpai x tido aku di buat nyer... pas abes exam je tros siap2 blk then g karok with my sayangs.. mmg time ni have gile.. rase semua maslah2 aku hilang mcm tu je.. credit to wana, echa, nabila n shya... mmg terbaik lah kite.. sume org smpai da xde suare da.. hahaha... yang penting enjoy sgt2... dpt shopping lagi.. mmg time stress ni lah duit aku mengalir mcm air... damn!
mmg time ni aku xreti penat.. dalah xtido 1 ari.. ish2! then g lepak also with my sayangs ( nadiah, pika, nabilah, echa, dll ). mmg gempak lah lepak kat sane.. main card siap gaduh2 lagi... hahaha... yang penting seronok giler...  makan kat marakesh fuhhh mmg sedap... yang penting rase kambing die mmg boleh pegiii... abes 1 mulot aku bau kambing... hehe.
lepak punyer lepak tibe2 hujan plak.... amek ko,, sume tros blah... blah pon bukan nyer nak balik... rupenyer masing-masing plan nak g rumah hantu... amek ko masing2 x reti nak penat...hahahha... kite org pon ramai2 pegi lah kat sane.... hah.
sampai je sane masing2 sume tron kete, tibe plak aku rse takot... huh! rumah hantu tu mmg takot.. ape2 pon best sbb ade brani kan diri kua dr kete n masok rumah tu... alhamdullilah sume nyer okay... xde ape2 yg jd.. yang penting ade antare kiteorg yang nmpak hantu kat situ.. lepas da lame dduk kat situ kiteorg pon blah... masing2 da cuak sbb ade yang nampak bnde kat situ... huh! aku pon cuak r jugak.. ape2 pon best sbb aku berani kn diri tok pergi tempat2 yang macam tu... fuh!



kawan di kolej... <3

   
karok with my dear wana, nabila, echa.



shya n bana sayang...



geng2 kolej... pika, nadiah, me, nabilah, echa, shya, bana sayang... <3

No comments:

Post a Comment