Thursday 8 September 2011

majlis anugerah dekan..

mmg superb lah majlis ni.. xsangke aku boleh pegi majlis yg mcm ni.. ape2 pon aku bangge ngan diri aku sekarang ni.. aku harap org yang ade kat sekeliling aku pon turut bangge dengan mencapaian aku.. insyaallah.. aku akan berusahe sehingga aku berjaya. ape2 pon thanx to maha pencipta. dengan izinNya aku peroleh kejayaan yg aku kecapi sekarang ni..(bersukur sgt2).. thanx juga to my family and beloved friend yg byk support aku.. tanpe korang aku xkan dpt sume ni.. 

walaupon aku byk masalah yang menimpa dan mmg jdi kat aku time aku sem 2, itu menjadi pembakar semangat aku tok belajar bersungguh-sungguh.. aku pon da di cabar oleh seseorg untuk dpt dekan.so, aku da buktikan yang aku boleh dekat org tu.. ape2 masalah yg menimpa aku, aku jadi kan ia satu pendorong untuk menjadi lebih kuat.. 

majlis yg paling bermakne dlm hidop aku. xkan dilupekan. betape cuak nyer aku nak naik pentas then berjalan lagi...dengan  kasut tinggi lagi.. fuhhh! kasut tergolek dog tu mmg cmfrm malu giler.. haha..


classmate yg turut menjayekan majlis anugerah dekan..  ;))


roommate yang sentiase bersamaku... credit to nisha. 


just to be myself


thank you

No comments:

Post a Comment