Wednesday 27 February 2013

penyakit lambat dan mungkir janji.

benda paling aku tak suke bile lambat. dan tak suke nak menunggu org yg lambat ni. buat kerja tu mst la kne punctual. hah, klau g keje pon mst tak nak lambat kan. sbb tak nak nnt punchcard merah. yeee dokkkk???? bile da lambat ni mst semua keje kne buat ngan cepat, nak rushing2... hohoho, its not me. aku mmg tak suke nak rushing2. boleh buat aku jd tak tentu arah. klau bwk kete plak confirm la kne bawak laju2 kan, biase la da lambat. fuhhhh, fobia la naik keje laju2. errrrr! boleh mengucap panjang tuuuu.

klau kite lmbat, kite akan menyusahkan semua org. so, its better if we always be punctual. takde la kite nak rushing2 kannn. buat keje pon ngan rilex. bawak lete pon takde la laju2 macam nak race.. at same time jugak, tak de la kite susahkan org lain. kan kan.

janji??? wahai kawan kawan sekalian, jgn berjanji klau tau yg awak tu tak mampu nak tepati. janji ni bukan nyer bende yg boleh dibuat main. pastikan la seblom nak berjanji tu fikir dulu. takde la nnt tibe2 dpt dosa je bile tak tepati janji. Allah tak suke org yg mungkir janji ni. manusia apa tah lagi. hoho. aku mmg confirm2 la tak suke kann. haha


lambat dan mungkir janji. bende yg paling aku tak suke. peaceeeee!!!!

No comments:

Post a Comment