Friday 14 December 2012

peningggggg!!!

lupekan sebentar dengan continue study kat overseas... malas nak fikir, nak kusut kan kepale dengan bende2 ni... boleh sakit jiwa... hidup tak tenteram bile fikirkan pasal bnde ni... hah!!!! tolongggggg! tak suke nyer nak buat semua bnde ni... mmg la best klau dpt study kat sane,, tp mcm2 bnde kne buat la.. IELTS, STUDENT VISA, PINJAMAN MARA, INTERVIEW DENGAN PIHAK MARA & CGPA DEKAN..

klau lepas sume bnde tuuuuuu,, selamat la aku flight nnt.. tp dugaan, cabaran nak harungi sume ni sangat2 la menyakitkan jiwa akuuuuu... mudahan2, segala urusan aku dipermudahkannn.. amin~

bile di fikirkan balik,, bukan senang nak hidop kat sane... mmg confirm2 lah kan, tak kan knl org pon.. sbb mungkin kawan2 yg lain tak kan pegi same tempat.. kne pndai independent bile pegi nnt.. kat sini pon, klau aku nak jln sorg2 mmg fikir 2 or 3 kali.. mustahil klau nmpak aku jalan sorg2.. sbb tak pernah aku buat.. hahahaha

next week nak blk rumah,, nak bincang ngan family sume.. patot ke aku pegi..... nk dgr pandangan dieorg dulu... yg penting untuk sem ni, study hard, study smart, more focus on classes....

yg penting skg ni buat mcm takde ape2 yg berlaku.. study mcm biase jeeeee... nnt kang klau over confident elak ke laut je kan semua nyerrrr... hahaha...

tetap kan matlamat & impian,, sentiase berdoa untuk yg terbaik...

No comments:

Post a Comment