Tuesday 7 February 2012

MR AA

MR AA sgt cool dan slumber orgnyer.. sgt bertuah sape yg knl dengan die.. sgt byk bercakap, dan sentiase tersenyum bile berada dengan die.. orgnyer mmg sentiase busy dengan kerja, hardworking lah katekannnn.. klau time die tgh kerja mmg tak kan ade mase lah untuk aku..

aku harap die lah jodoh aku, dan dielah org yg selame ni aku cari.. insyaallah, klau jodoh aku dengan die, kiteorg akan bersama.. nmpaknyer family aku pon dah suke kat die.. lagi2 mak, bukan main lagi... hahaha. alhamdulillah, akhirnyer aku jumpe jugak pengganti selepas setahun aku merana.. bg aku die lah yg terbaik antare yg lain.. sentiase buat aku gembira bile aku tgh sedih.. walaupon kiteorg tak declare lagi, kiteorg still ade perasaan antare satu same lain..

die dah byk kali mintak cple ngan aku, but aku yg tak nak.. mcm2 hal yg aku fikir.. firstly, sbb aku fobia dengan cinta.. aku pon fobia nak syg org lebih2 sgt.. takot perkara yg lepas jd lagi.. aku tak nak merana lagi disbbkan seorg lelaki.. bia lah kiteorg mcm ni, asalkan aku tau yg die sayang aku, dan aku pon sayang die.. first time dlm hidop aku, aku buat mcm ni.. hahaha..

die pernah ckp ngan aku yg die nak serious ngan aku.. die kate die akan tunggu aku smpai aku abes blaja.. die bg aku tempoh 5 tahun untuk aku abes kan study aku..  -_______-"
nmpak nyer mmg die btol2 serious.. aku terkejot sgt bile die ckp mcm gini kat aku.. tertelan air liuh aku... fuhhh!

kite tgk mcm mane nanti............................ :)

No comments:

Post a Comment