Saturday 8 October 2011

befday time.... woot wooot..

8/10 befday aku.. thanx to all my friends yan bersusah payah beli kan hadiah n cake.. thanx you.. walaupon tahun ni befday aku, aku single tak bererti aku tak happy.. aku happy dengan sume kawan2 aku.. sbb kawan2 yang terbaik.. ntah die ingat ke tak kan befday aku ni..hmmm, genap setahun hadiah yang die bagi aku, aku simpan.. hadiah yang sangat bermakne untuk aku.. aku sentiase jage bnde tu dengan elok..
tahun ni dapat angry bird... thanx to nadiah, nabila, wana n echa bersusah payah beli kan.. tak lupe jugak cup cakes yg korang beli kan tu.. mmg manis sgt2 cup cakes tu.. yang penting korang beli cup cakes tu bkn nyer untuk dimakan, tapi untuk di buat main.. hehe.. mmg sgt membazir.. ish2! ape2 pon aku mmg seronok sgt2.. walaupon dpt celebrated befday aku kejap je... sayang korang sgt2!. pasni nak blk jb nak celebrated ngan family aku plak..



jam kesayangan... woot woot.. akan di jage dengan rapi dan sentiase akan melekat ditangan..  :)))


 cup cakes yang manis sgt2.. last2 cup cakes ni di buat main... abes sume org bau cup cakes.. haha


angry bird dr pemberian my sayangs, wana nadiah nabila echa.. thanx korang... muaaahhhh!!!




No comments:

Post a Comment